Despre noi

Despre noi
Help Events     

Cu o experienta de 11 ani pe piata evenimentelor din Romania, suntem o companie  specializata pe inchirierea logisticii necesare organizarii unui eveniment. Avem o echipa tanara si entuziasta, ce va ofera cu profesionalism si consilierea necesara pentru desfasurarea impecabila a oricarui tip de evenimente: caffe break-uri, conferinte, lansari de produse, baluri de binefacere, evenimente de firma sau evenimente private. 

      Help Events ofera spre inchiriere corturi profesionale, mese si scaune de diverse tipuri, decorarea lor cu huse si fete de masa, scene si sonorizare, lumini arhitecturale de interior si exterior, sisteme de videoproiectie, plasme si LCD-uri, decorare pentru terase si peluze cu flambouri, hurricane si boluri cu lumanari, mobilier tip lounge (canapele, tabureti si masute de cafea), sisteme de incalzire (electrice sau pe baza de gaz - incalzitore terasa), sisteme de racire (aer conditionat), accesorii pentru decorarea meselor (vaze, sfesnice, cilindri, boluri si alti suporti din fier forjat), plante decorative, etc. Deasemeni putem sa va acordam asistenta pentru a alege trupa sau formatia potrivita pentru orice tip de eveniment.
     Cu toate ca sediul si depozitul nostru este in Bucuresti, am fost onorati sa livram logistica in aproape toate judetele tarii: Judetul Prahova, Brasov, Sibiu, Calarasi, Constanta, Braila, Galati, Tulcea, Buzau, Vrancea, Cluj, Dolj, Arges, Alba, Dambovita, Giurgiu, Gorj, Iasi, Olt, Neamt si Judetul Valcea.